Meryem Unal

Waarom Schoonmaker van het Jaar?

Meryem Unal zet zich dagelijks met een grote glimlach in voor de klant. Met een enorm verantwoordelijkheidsgevoel levert ze topdienstverlening in een kantoor van KLM, waar de nodige hoge heren werken. Die haar allemaal kennen, dankzij Meryems niet te missen flair.

Die flair komt haar ook goed van pas als ze - altijd met een lach - soms streng naar de klant moet zijn. Om die een beetje op te voeden als ze dat nodig vindt. Een houding die gewaardeerd wordt en direct leidt tot telkens weer meer wederzijds begrip en respect.

We kunnen gerust stellen dat haar inzet een voorbeeld voor velen is. Dankzij de hoge kwaliteit van haar werk, haar kracht als hospitality-dame en als collega. Want als we vanuit kantoor, in haar ogen, te lang niet van ons laten horen, belt ze zelf om even bij te kletsen en te vragen hoe het met ons gaat.

Een HAS-fan die dat ook uit bij de klant, en die belichaamt waar we voor staan: díe verdient de titel Schoonmaker van het Jaar!

 

 

De campagne is afgelopen. Je kunt niet meer stemmen.